Uživatel: nepřihlášen [Přihlásit]



RSS kanály pro Vás

Přidejte si do RSS čtečky naše kanály a už nikdy Vám neunikne žádná novinka v našem knihkupectví.

RSS 0.91 RSS 2.00

Rozhovory

Reklama

Nacházíte se zde: Knihkupectví → Knihy → Leander Kahney → Jak myslí Steve Jobs - rozšířené vydání

Jak myslí Steve Jobs - rozšířené vydání

Leander Kahney

Kniha Jak myslí Steve Jobs - rozšířené vydání

cena v našem knihkupectví: 85 Kč,- (běžně: 99 Kč,-)

Tato kniha není v tuto chvíli bohužel v prodeji. Pokud nám zde vložíte svůj email, budeme vás informovat, jakmile bude k dispozici.
Dostupnost: Momentálně nedostupné

Leander Kahney ve své knize odhaluje tajemství neuvěřitelných výsledků práce Steva Jobse nejen v čele společnosti Apple. Odkrývá Jobsovo skutečné já. Rozkrývá jeho strategii pro úvadění nových, přelomových produktů a řízení nejvlivnějších světových značek. Tato unikátní kniha je částečně Jobsovou biografií a částečně manažerskou příručkou, která vás naučí něco o tom, jak vytvořit vlastní kult inovací.

Informace o knize

V kategorii: Krásná literaturaŽivotopisy, biografie
Nakladatelství: Computer Press
Počet stran:304
Rok vydání:2009
Vazba:brožovaná
Rozměry:148 × 210 mm
ISBN:978-80-251-2794-0
EAN:9788025127940
Vloženo:03.10. 2012

Kniha Jak myslí Steve Jobs - rozšířené vydání - další informace

„Tam, kde někteří vidí posedlost kontrolou, vnímají jiní touhu vytvořit dokonalou uživatelskou zkušenost od začátku do konce. Na perfekcionismus lze pohlížet jako na snahu o dokonalost. A na despotický řev jako na vášnivé zaujetí toužící proměnit vesmír. Steve Jobs zkrátka proměnil své osobnostní rysy v podnikatelskou filozofii. Jak to celé dělá?“ Kniha Jak myslí Steve Jobs je průřezem kultu osobnosti, jenž Jobse obklopuje. Leander Kahney v knize odhaluje tajemství jeho neuvěřitelných výsledků. Odkrývá Jobsovo skutečné já – ne jeho srdce nebo jeho známý temperament, ale jeho mysl. Takže, jak skutečně Jobs myslí? Co se odehrává v jeho mozku? Podle Leandera Kahneyho, který se Jobsovi věnuje od počátku 90. let minulého století, jde o neskutečně rozporuplnou osobnost. Kahney rozkrývá principy, jimiž se Jobs řídí, když do prodeje uvolňuje přelomové produkty, které až fanaticky přitahují loajální zákazníky. Zároveň odhaluje jeho práci při řízení světově nejvlivnějších obchodních značek, jako je iPod, iMac, iPhone a jiných. Výsledkem je tato unikátní kniha, která je částečně biografií a částečně manažerskou příručkou. Kniha poskytuje pohled do útrob Jobsova mozku a možná vás naučí něco o tom, jak vytvořit váš vlastní kult inovací. Rozšířené vydání obsahuje aktualizovaný materiál a zcela novou kapitolu zahrnující rozbor toho, jak se asi Apple dokáže vyrovnat s dlouhodobou absencí, nebo dokonce s odchodem Steva Jobse ze společnosti. Leander Kahney je redaktorem kultovního magazínu Wired.com a hlavním autorem blogu Cult of Mac (www.cultofmac.com). Je taktéž autorem dvou uznávaných knih The Cult of Mac a The Cult of iPod. Jako reportér a redaktor se Kahney věnuje společnosti Apple řadu let. Tato kniha je o Stevu Jobsovi. Autorem však není Jobs, ani ji neautorizoval.


Naše cena: 85 Kč,- (běžná cena: 99 Kč,-)

S touto knihou zákazníci kupují

Kam dál?


Nepřehlédněte!

Zasílání novinek na e-mail

Na zadaný e-mail Vám budeme jednou týdně posílat informaci o zajímavých knižních novinkách a dotiscích

Zasílání novinek
Email:

Tipy na knihy (více tipů)

Kniha Svobodní zednáři

Svobodní zednáři

Tim Dedopulos

Slovo zednáři slyšel snad už každý, a přece je jen málo celosvětových společností, o kterých máme tak kusé, zkreslené a vůbec prapodivné informace. …

naše cena: 297 Kč,-
(běžná cena: 349 Kč,-)
detail knihy | koupit


Další knihy kategorie



Tisk | Na začátek ^

© 2005 - 2014 Internetové knihkupectví Eruditus.cz
O provozovateli | Prohlášení o ochraně osobních údajů
Created by Nuvio.cz